Szkolenie „TECHNIKI OBSŁUGI KLIENTA i RADZENIE SOBIE Z TRUDNYM KLIENTEM”
2015-11-09
Zapraszamy do udziału w bezpłatnym szkoleniu pt. „Techniki obsługi klienta i radzenie sobie z trudnym klientem” w środę, 25 listopada br. o godz. 9:00 w sali sesyjnej Starostwa Powiatowego w Wolsztynie. Udział jest bezpłatny.

Celem szkolenia jest przekazanie wiedzy i umiejętności pozwalających na lepsze zrozumienie potrzeb klientów oraz ich zachowań. Pomoże to sprzedawcom lepiej dopasować swój styl pracy, by możliwie najskuteczniej znaleźć nić porozumienia z klientami oraz łatwiej wychodzić z sytuacji trudnych, np. w przypadku reklamacji.

Podczas szkolenia uczestnicy szkolenia zapoznają się m.in z zagadnieniami:
• Pierwsze wrażenie - jego znaczenie w obsłudze klienta.
• Kontakt z klientem i budowanie relacji w procesie obsługi.
• Rodzaje klientów wg cech osobowości oraz związane z tym strategie obsługi klientów.
• Zasady asertywnej pracy z klientem.
• Od pytania do działania - skuteczne odczytywanie potrzeb klienta.
• Współpraca z klientem trudnym.

W załączeniu zaproszenie, program szkolenia, karta zgłoszeniowa.

Uprzejmie prosimy o potwierdzenie uczestnictwa w szkoleniu do piątku, 20 listopada br. na adres:  wig@powiatwolsztyn.pl     lub tel. 68 384 56 29, fax: 68 384 35 38.

Organizatorami spotkania są: Starostwo Powiatowe w Wolsztynie, Polska Fundacja Przedsiębiorczości w Szczecinie i Wolsztyńska Izba Gospodarcza.   

   
Ewa Zielińska
Wydział Rozwoju Powiatu i Inwestycji

Starostwo Powiatowe w Wolsztynie

herb ul. 5 Stycznia 5
64-200 Wolsztyn

tel. +48 68 384 27 00
fax. +48 68 384 35 38

NIP: 923-15-09-056
REGON: 411561571
gmina Siedlec gmina Wolsztyn gmina Przemęt

NEWSSLETER

Chcesz otrzymywać ważne informacje z Powiatu Wolsztńskiego prosto na Twój email?
newssleter
 liczba odwiedzin: 12299686      online: 3
projekt i wykonanie: MBEST 2015
Copyright © Starostwo Powiatowe w Wolsztynie 2009.
Wszelkie prawa zastrzeżone.
Zezwala się na wykorzystywanie materiałów zamieszczonych na portalu, w innych publikatorach pod warunkiem podania źrodła ich pochodzenia.